Skip to content
0754 308 781 office[at]kseo.ro
Externe, importanța acestor link-uri pentru optimizare SEO

Externe, importanța acestor link-uri pentru optimizare SEO

Externe, importanța acestor link-uri pentru optimizare SEO. Când creați un website doriți să ajungă în topul rezultatelor căutării Google.

În articolul de astăzi de pe blog veți afla care este rolul link-urilor externe în câștigarea primei poziții în Google.

De asemenea, veți afla și cum puteți îmbunătăți procesul de optimizare SEO.

Importanța unor link-uri externe pentru website

Fiecare afacere, de la domeniul juridic la zona de grădinărit, dorește să stimuleze clasamentul în Google sau Bing.

Nu în ultimul rând să-și îmbunătățească performanța SEO.

Astfel, există câteva valori mai puternice decât link-urile externe. De ce sunt atât de valoroase?

Link-urile externe indică și validează website-ul dvs. În acest mod, cresc statisticile website-ului și se îmbunătățește vizibilitatea pentru clienți.

Doriți să aflați mai multe despre cum puteți beneficia de acest proces?

Ar trebui să înțelegeți cum funcționează o strategie de link building. Cum este măsurată și ce putem face pentru a valorifica această situație în motorul de căutare?

Doar în acest mod puteți crește încrederea din partea Google pentru a ajunge foarte căutat.

Cu siguranță merită să investiți timpul și energia dvs. pentru a îndeplini acest deziderat.

Ce sunt link-urile externe în optimizare SEO?

Pur și simplu, legăturile externe sunt hyperlink-urile de la alte website-uri care vizează website-ul dvs.

Se definește o sursă externă de trafic și de trimiteri.

Așadar, să presupunem că un client realizează o legătură cu dvs. Aceasta se califică a fi o legătură externă, fiind denumită uneori și sub formă de backlink.

Dacă veți întoarce această amabilitate, le-ați furnizat și un link extern.

Puterea de recomandare

Orice agenție SEO de top din întreaga lume este de acord cu un aspect.

Legăturile externe sunt mai puternice decât legăturile interne.

Cu toate acestea, și cele din urmă sunt încă destul de valoroase.

Sunt unele dintre cele mai puternice valori controlabile în ceea ce privește o campanie SEO.

Înseamnă că ar trebui să acordăm acestei zone atenția noastră deplină.

Este ceva la care putem lucra și care poate fi îmbunătățit. Concluzia?

Ce spun ceilalți despre dvs. are mai multă greutate decât ceea ce spuneți despre dvs.

Așadar, continuați să optimizați website-ul dvs. pentru Google și orice alt motor de căutare.

Însă, luați în considerare modul în care link-urile externe ar putea fi în măsură să crească clasamentul SEO.

Cum și când se realizează acest lucru

Nu există un moment mai bun pentru a începe operațiunea de link-uri externe decât acum.

Un specialist SEO spune că este mai bine să dați decât să primiți, dar e bun și un schimb.

De exemplu, realizați un raport cu un client.

Un bun și ușor început în conversația despre servicii SEO ar putea fi oferirea unui hyperlink extern. Acesta poate să ajute noul parteneriat de afaceri să se optimizeze mai bine.

Este un plus bine primit de către algoritmii motorului de căutare.

Puteți utiliza cuvinte cheie descriptive și relevante în textul de ancorare al hyperlink-ului. Apelați la fraze ce reflectă același subiect sau cuvinte cheie asemănătoare cu ale clientului dvs.

Țineți cont că acel link extern este găzduit pe website-ul dvs.

Gândiți-vă la acest aspect ca la îmbunătățirea unui conținut pentru vizitatorii dvs.

Nu uitați nici de motoarele de căutare care ajută statisticile website-ului.

În același timp, oferiți și o sursă utilă de informații pentru o trimitere relevantă.

Apoi, cereți clientului sau colaboratorului să facă același lucru pentru dvs. pe website-ul lui.

Rugați-l să vă ofere un backlink în același mod.

Din nou, ar trebui să utilizeze un text de ancoră relevant și un hyperlink către website-ul dvs. Se poate apela și la o pagină de destinație specifică.

Dacă faceți reciproc acest lucru și optimizați corect, puteți beneficia de multe avantaje.

Spre exemplu, de la algoritmul de căutare Google, cel care se schimbă în mod constant.

Construirea de legături: de ce este importantă?

Cercetările arată că sunt importante link building-ul sau câștigarea de hiperlink-uri externe.

În timp, sunt unele dintre cele mai importante trăsături în stimularea clasamentelor în motorul de căutare.

De ce? Sunt printre aspectele cele mai dificil de manipulat. Acest detaliu demonstrează, de obicei, încrederea și popularitatea pentru orice subiect dat.

Luați în considerare un vot al unei terțe părți, unde altcineva v-a susținut într-un anumit mod.

Există multe modalități de a concepe o strategie bună de link building.

Mai există și alți factori care pot influența acest aspect. De exemplu, încrederea legăturii sursă sau relevanța conținutului dintre website-uri.

La fel de importantă este și relevanța textului ancoră în conținut, pentru alte servicii SEO și de web design.

Luați în considerare sursa pentru link-uri externe

Nu toate website-urile sunt la fel. Obțineți link-uri de trimitere de pe website-uri de încredere și care sunt autoritare.

Acestea sunt întotdeauna considerate mai valoroase de către motoarele de căutare.

Conectarea va fi reflectată în acest fel în valorile comparative cu website-urile cu autoritate scăzută. Sau cu cele care direcționează vizitatorii către conținuturi irelevante.

Luați în considerare întotdeauna sursa de legătură atunci când aveți în vedere cum să îmbunătățiți SEO. Este mai mult decât probabil că lucrați cu clienți autentici și de încredere.

În acest caz, încercați să schimbați legături externe cu cei mai de renume din domeniul dvs.

Dacă sunt utilizate corect, aceste eforturi SEO pot fi folosite pentru a obține cel mai bun rezultat posibil. Atât pentru clasarea în motoarele de căutare, cât și pentru a stimula statisticile website-ului dvs.

Deși nu e o victorie peste noapte, acești pași simpli vor ajuta la construirea autorității pentru website-ul dvs.

Astfel, motoarele de căutare vă vor răsplăti pentru eforturile depuse.

Credeți că website-ul nu generează suficient de mult trafic organic?

Acest aspect și multe altele ar putea fi îmbunătățite.

Începeți o colaborare cu această agenție SEO

La această agenție de optimizare SEO am construit o echipă de experți. Fiecare cu propriile domenii de expertiză.

În dezvoltarea de SEO long tail, publicitate PPC sau bazată pe performanță și, evident, de link building.

Ne place să vedem clienții noștri cum cresc și cum evoluează prin îmbunătățirea SEO.

Doriți să vă ajutăm să vă dezvoltați strategia de link building?

A modului în care aceasta se integrează în planul dvs. mai larg de SEO?

Nu ezitați să intrați în contact cu noi pentru a afla cum vă putem ajuta.