Afacerile mici trebuie să facă față nenumăratelor provocări în fiecare zi. Deoarece trebuie să lucreze…
SEO pentru Agenţii de Turism
SEO pentru Agenţii de Turism – o zicală pur românească zice cam aşa – “fă iarna car şi vara sanie”! Majoritatea agenţiilor de turism şi transport depind de clienţii veniţi din Internet. Un website pentru o agenţie de turism ar trebui să îndeplinească mult mai multe condiţii decât un website de prezentare a unei companii. Ofertele adăugate în website, pot exista pe alte 100 de site-uri, dacă nu sunt cu acelaşi conţinut, sunt asemănătoare.
Am studiat câteva agenţii de turism din primele locuri Google şi am ajuns la concluzia că nu sunt foarte greu de depăşit cu un website bun. Aglomerarea de oferte din pagină de start te face să crezi că eşti la piaţă, nu ştii încotro să o apuci şi ce să cumperi. Structura slab creată aduce multe probleme unui website şi pot spune că vizitatorii vor alege şi un website de pe locul 4-5, dacă sunt nemultumiti de design şi structură.
Structura unui website de Turism
Uşurinta de navigare în site prin adăugarea de categorii la locul lor şi meniul principal cu paginile din website, aduc un plus de vizitatori care pot fi clienţi. Am discutat cu o persoană care deţine un astfel de website şi el este de părere că dacă un website este mai complicat şi mai aglomerat în oferte pe prima pagină, vizitatorii stau mai mult pe pagina respectiva şi avantajul este bouncerate-ul de la Google. Dacă vizitatorii stau mai mult timp pe o anumită pagina, Google, consideră pagina importantă şi poţi primi un plus fată de concurentă.
Este foarte adevarat, dacă vizitatorii stau mai mult pe o anumită pagină din site-ul meu, atunci pot avea avantaj. Intrebarea mea este – data viitoare, site-ul va mai fi vizitat? Pai dacă stau 5 minute să găsesc pagina de contact, pentru mine site-ul respectiv este şters din favorite şi trec la urmatorul website care poate avea aceeaşi ofertă.
Promovarea unui website de turism nu se face numai pentru pagina de start, se face în special pe categorii şi apoi pe oferte. Dacă voi crea o categorie care să se numească “Cazare Litoral” şi voi face o promovare profesională pentru această categorie, cu sigurantă site-ul meu va avea succes. Categoria respectivă va fi alimentată tot timpul cu oferte noi, care pot fi articole însa expresia de baza va fi stabilă, categoria principală este cea mai importantă.
SEO pentru Agenţii de Turism
SEO pentru agentii de Turism, nu este un serviciu simplu. Website-urile agenţiilor de turism folosesc foarte multe imagini şi majoritatea scripturilor nu ştiu să genereze dimensiunea imaginilor mici din oferte. Acest lucru este un dezavantaj foarte mare. Google şi alte motoare de căutare trebuie să extraga dimensiunea imaginii din site ori dacă nu este reală, site-ul poate fi depunctat. În general se face un “resize” dintr-o anumită dimensiune şi se generează o imagine mai mică care are practic dimensiunea imaginii principale.
Acest “resize”, este practic o redimensionare în format HTML sau CSS, se mai numeşte şi “imagine scalată”, adică nu are dimensiunea reală. Asemenea erori văd pe site-uri foarte mari, care au webmasteri plătiţi chiar bine. Problema este că nu iau în considerare aceste lucruri.
Teste SEO pentru Agenţii de Turism
Dacă doriţi să ştiţi care este procentul de optimizare al site-ului Dvs., puteţi complecta formularul de promovare Web şi veţi beneficia de un test gratuit. Testele SEO, create de specialiştii noştri vă vor ajuta să înţelegeţi greşelile pe partea de optimizare a site-ului. In serviciul de SEO pentru agentii de turism, sunt incluse pachete speciale de promovare care aduc un plus de vizitatori targetati.