Afacerile mici trebuie să facă față nenumăratelor provocări în fiecare zi. Deoarece trebuie să lucreze…
Interesant! – Descrierile meta în Website
Descrierile meta în Website – este destul de greu să ai descrieri meta la toate articolele din website dacă scrii zilnic diverse articole sau documentatii. Nu spun ca nu este bine sa aveţi meta descrieri la orice articol sau pagină însa, cam greu. Matt Cutts, raspunde la întrebari legate de acest subiect şi arată că este mai bine să nu adăugăm descrieri, decât să le adăugăm eronat sau să mai existe articol/pagină, cu aceeaşi descriere meta.
În mod normal, dacă nu există descriere meta la o anumită pagina sau articol, motoarele de căutare ar trebui să extragă din conţinutul acestora însă nu se întamplă aşa tot timpul. În rezultatele organice afişate de motoarele de căutare, veţi vedea că unele pagini sau articole au la descriere ciudăţenii, doar titluri sau cifre, data la care a fost creat articolul sau pagina, etc. Acest lucru nu ne avantajează pentru că persoana interesată de un anumit subiect pe Internet, mai citeşte şi descrierile rezultatelor afişate de Google, Yahoo, Bing, etc.
Platformele WordPress, Joomla sau Drupal (mai există şi altele), au posibilităţi de instalare a unor plugin-uri care extrag automat din conţinut un anumit numar de expresii şi le adaugă la descrieri, cuvinte cheie şi titluri, dar ce ne facem cu un website static? Sunt de părere că ar trebui să aveţi grijă şi să adăugaţi o descriere cu înţeles despre articolul respectiv şi rezultatele vor fi mult mai bune.[divider]
Exemple pentru descrierile meta în rezultatele organice
Iata cum arată rezultatele care au descriere şi cele care nu au:[divider]
[divider]…după cum vedeţi în imaginea de mai sus, cu toate că în aceasta pagina există conţinut, motorul de căutare afişează la descriere meniul din partea stanga a website-ului. În rezultat apar doar cuvinte cheie, nu o descriere naturală.[divider]
[divider] Cele doua rezultate sunt total diferite, primul este rezultatul fără o descriere meta şi următorul rezultat are o descriere din care se întelege ce servicii prezintă compania respectivă.